Nutella cheesecake

IMG_5617

Vratio mi se ženidbeni drug s broda i naručio da mu napravim Nutella cheesecake. Imala sam ga u planu raditi s domaćim keksima i namazom od lješnjaka ali su mi djeca sve pojela, pa sam ipak koristila kupovne kekse i Nutellu. Kao velikom ljubitelju Nutelle nije mi teško pala izrada niti s tim manje zdravim sastojcima. Za pripremu je potrebno tridesetak minuta plus još nekoliko sati da se krema stisne. Brzo, jednostavno, i jako ukusno. Koristila sam kalup za torte promjera 18 centimetara.

IMG_5642

SASTOJCI:

  • 200g McVities keksi
  • 2 šake lješnjaka
  • 75g omekšalog maslaca
  • 400g Nutelle
  • 500g mascarpone sira
  • 30g šećera u prahu

IMG_5610.JPG

PRIPREMA:

  • Lješnjake tostirati u pećnici 10-15 minuta na 180C, kada su gotovi ukloniti ljuske trljanjem između dlanova. Dio lješnjaka možete samljeti i pustiti za ukrašavanje.
  • Kekse, tostirane lješnjake, omekšali maslac i jednu žlicu Nutelle ubaciti u multipraktik i miksati dok se sve ne poveže. Smjesu utisnuti u kalup za tortu (koji ste obložili s papirom za pečenje radi lakšeg vađenja) i staviti u hladnjak na 15 minuta da se stisne.
  • Za kremu je potrebno miksati mascarpone sir s Nutellom i šećerom u prahu dok se sve ne poveže.
  • Izvaditi podlogu iz hladnjaka, izliti kremu, poravnati i ukrasiti po želji.
  • Staviti tortu u hladnjak na 4 sata ili preko noći da se krema stisne.

IMG_5665.JPG

IMG_5661

Dobar tek!

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑